Kom i gång med PLUS Inköpsportal
Notera att det endast behövs en registrering per
företag. När kontaktpersonen har fått företagets personliga
inloggningsuppgifter använder de anställda i företaget samma konto
för att börja handla med rabatter. De anställda ska alltså inte
göra individuella registreringar för att använda sig av
PLUS.
Så här enkel är registreringen:
- Klicka på registreringslänken
- Välj om du vill registrera dig för Adekvat Plus Bas eller Adekvat Plus Exclusive
- Fyll i dina företagsuppgifter
- Fyll i dina adressuppgifter
- Fyll i vem som är kontaktperson för ditt PLUS-avtal
- Nästan klart! När du är färdig med registreringsprocessen tar det upp till en arbetsdag innan du får dina inloggningsuppgifter skickade till dig via e-post. Så fort du har fått dina personliga inloggningsuppgifter så kan du börja handla med dina fördelaktiga rabatter.
Registrera dig till PLUS |
Kontakta supporten vid hjälp
Det ska vara enkelt att använda inköpsportalen och avtalen du
behöver, men vi förstår om det skulle dyka upp frågor och
funderingar längs vägen. Vi på kundservice är experter på alla våra
avtal och finns tillgängliga för att svara på dina frågor. Du
når oss enkelt genom telefon och e-post.
Kontaktuppgifter
Telefon: +46 (0)10 - 141 29 30
Öppettider support: 08:00-17:30
Skicka
e-post till supporten.