Kom i gång med PLUS Inköpsportal

Notera att det endast behövs en registrering per företag. När kontaktpersonen har fått företagets personliga inloggningsuppgifter använder de anställda i företaget samma konto för att börja handla med rabatter. De anställda ska alltså inte göra individuella registreringar för att använda sig av PLUS.

Så här enkel är registreringen:
 

  1. Klicka på registreringslänken
  2. Välj om du vill registrera dig för Adekvat Plus Bas eller Adekvat Plus Exclusive 
  3. Fyll i dina företagsuppgifter
  4. Fyll i dina adressuppgifter
  5. Fyll i vem som är kontaktperson för ditt PLUS-avtal
  6. Nästan klart! När du är färdig med registreringsprocessen tar det upp till en arbetsdag innan du får dina inloggningsuppgifter skickade till dig via e-post. Så fort du har fått dina personliga inloggningsuppgifter så kan du börja handla med dina fördelaktiga rabatter.

 

registrering_plus_150.png

Registrera dig till PLUS

 
 

Kontakta supporten vid hjälp

Det ska vara enkelt att använda inköpsportalen och avtalen du behöver, men vi förstår om det skulle dyka upp frågor och funderingar längs vägen. Vi på kundservice är experter på alla våra avtal och finns tillgängliga för att svara på dina frågor. Du når oss enkelt genom telefon och e-post.

Kontaktuppgifter
Telefon: +46 (0)10 - 141 29 30
Öppettider support: 08:00-17:30
Skicka e-post till supporten.


 

 

Kontakta oss!

Adekvat Försäkring AB

|

Linnégatan 23, 352 33 Växjö

|

Tel 0470-70 40 50

|

kfs@adekvatforsakring.se